اومدم ... بالاخره!!!


***تاپ تاپ قلب یه وروره***

دخملونه های دلم

سلام .niniweblog.com

بالاخره این آبجی ما سر و سامونی به وبم داد...!!!niniweblog.com

خوب من یه تازه کارم !niniweblog.com

بروبچ . اگه وبم خیلی بد بده . بگین حذفش کنم.niniweblog.com

حوصله که ندارم.بگین چرا....!niniweblog.com

.

.

د بگین چرا دیگه!!!niniweblog.com

.

.

.

.

حالا که شما نمی گین . منم نمیگم......!niniweblog.com

باشه بابا . چون گناه داری میگم....

رفته بودیم سفر ...niniweblog.com

برخلاف دوازده سال و خورده ای بچه شششششششششری بودم...niniweblog.com

اون سه روز بچه خوبی شدم...niniweblog.com

بلکه عمم تحویلم بگیره که زیاد نگرفت...niniweblog.com

فقط مریم هوامو داشت...(i loveمریم)niniweblog.com

خو دیگه . آپم تمومید...niniweblog.com

تاآپ بعدی بای بای............niniweblog.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|دو شنبه 15 فروردين 1390برچسب:, |9:41 | فاطمه| |
De$ign: | ﻣﻴﺲ ﻫﺂﻧﮯ